2012-06-09

har spelat match idag, vann med 19-1. var en gubbe från uppland där och skulle ta ut 98or, känner på mig att jag inte kommer komma med vilket inte gör något särskillt. men det gick endå piss för min måltorka sitter i. men det kommer väl, spelade på mitten också mitt mitt rättare sagt. efter så messade jag alice och undrade om vi skulle hitta på något, och så sa hon kanske. men nej, hon åkte hem till lovisa istället. och hon som säger att jag är hennes bästa vän som går före alla andra..... känner mig också sviken av anton, och alla andra vänner. känner att livet är piss just nu. ska nog gå ut och fota, det kanske får mig på bättre humör.
är så trött på att alla mina killkompisar tror att vi tjejer avgudar dom, särskillt anton. det sårar mig hemskt mycket när han inte bryr sig ett dugg. men men. alla bara snackar nu förtiden.
och bara för att man smsar men någon så betyder intedet att man är tokkär, vilket jag också stör mig på att dom tror, även fast jag vet att dom bara retas så är det inte kul...
ikväll tänkte jag fråga mamma om vi kan hyra en film och bara mysa, känns behövligt. måste tänka på annat. verkligen.
nej, hejdå dagboken. hoppas jag är på bättre humör snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0