första augusti 2014

Alltså att det är första augusti idag? Den åttonde månaden på detta år? känns helt sjukt när man tänker efter, tycker inte det var så speciellt länge sedan det var typ mars-februari. jaja nog om det. Igår var jag och mamma till stockholm och gick runt och kollade i affärer åt god mat och fikade. fick med mig en del grejer hem bland annat två par skor jag velat ha ett tag. Idag har jag varit i stugan över dagen och ligger nu hemma i sängen och ska snart äta upp jordgubbarna på bilden framför en bra film tänkte jag. ska upp ganska tidigt imorgon då jag ska spela fotbollsmatch,första matchen efter sommaruppehållet.

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e så himla gott me jordgubbar :)

Svar: Jaa ellerhur! :)
heedvigjonsson.blogg.se

2014-08-15 @ 10:35:22
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0